2016. október 25., kedd

Krug Ferenc búcsúztatása

Ahogy arról korábban már beszámoltunk, 2016. október 14-én elhunyt a Könyves Kálmán Gimnázium volt igazgatója, Krug Ferenc. (Szakonyiné Cseri Bogáta megemlékezése itt olvasható.)
Többen érdeklődtek már, mikor és hol vehetnek személyesen is búcsút tőle.
A családtól kaptuk az alábbi értesítést:

Ne jöjj el sírva síromig!
Nem fekszem itt, nem alszom itt.
Ezer fúvó szélben lakom.
Gyémánt vagyok fénylő havon.
Érő kalászon nyári napfény.
Szelíd esőcske őszi estén.
Ott vagyok a reggeli csendben,
a könnyed napi sietségben.
Fejed fölött körző madár,
csillagfény sötét éjszakán,
nyíló virág szirma vagyok,
néma csendben nálad lakok.
A daloló madár vagyok,
s minden neked kedves dolog… 
 Síromnál sírva meg ne állj!
Nem vagyok ott, nincs is halál.
(Mary Elisabeth Frye)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése